NU SKIN - co sądzić? - sprostowania
K.
2015-11-21 23:10:15 UTC
UWAGA: PIRAMIDA!!
Ewa napisał(a) w wiadomości: ...
a możesz sprzedawać po mniejszych cenach niż X+43%? bo jeśli nie, to
gdyby nie ta umowa mogłabyś sprzedawać taniej, mieć więcej klientów,
dystrybutorów, podopiecznych itp. czyli miałabyś większy zysk.
Podpisalam taka umowe i z taka sie zgadzam, nie zamierzam
ingerowac w sfere ekonomiczna firmy. Klienci rowniez maja
wybor, bo przeciez nie musza kupowac.
Wyraznie jest napisane w regulaminie ze 43% to sugestia - mozna sprzedawac w
cenie nabycia nawet ;-)
brawo. dlatego należy dokładnie sprawdzać co robi konkurencja. jeśli Bill
Gates mówi mi że jego windows 98 są najlepiej dopracowanym systemem na
świecie to pierwsze co zrobię to porównam go do innego, zamiast w ciemno
kupić. to samo tyczy się Dosi, Tixa, Polleny 2000, Ariela, Perły z
lanoniną
oraz aparatów fotograficznych. w ostateczności kupię to co będzie tanie,
niezawodne, i będzie mi się podobało.
Nie mam zamiaru niczego porownywac. Nie walcze z konkurencja.
Poza tym po co mi Win 98, jesli moje wymagania spelnia Win 3,11.
Zakupy robie stosownie do moich potrzeb.
Jestem jak najbardziej za - oczywiste jest ze klient nie kupi bez
porownania, ale wlasnie MLM daje taka mozliwosc np. 30 dni gwarancji
satysfakcji (100% zwrotu pieniedzy bez wzgledu na zuzycie - chyba
niepospolita gwarancja)
pewne procedury mogą przeszkadzać w ulepszaniu swojej działalności. np
narzucona cena minimalna
Ja podpisalam konkretna umowe i nie mysle reformowac firmy, moge
tylko zadbac o to, aby zrealizowac podpisane zobowiazanie punkt
po punkcie.
j.w. - nie ma ceny minimalnej
możesz polecać, używać możesz tylko wtedy kiedy masz na to ochotę, nikt
cię
nie zmusza. właśnie sobie wyobraziłem, że wszyscy pracownicy Peugeot
Polska
mają obowiązek zakupienia peugeota jeśli kupują samochód. nieco
abstrakcyjne, ale śmieszne :>
Może nie wszyscy pracownicy, ale trudno wyobrazic mi sobie dealera mercedesa
(szefa) jezdzacego np. BMW.
Nie sądze aby on i firma byli zadowoleni z tego. Pomysl - jak moglby
przekonac do mercedesa sam jezdzac bmw ? - chyba by sobie utrudnil robote i
moze stracilby licencje. Najlepsza reklama jest autoreklama i przekonanie do
oferowanego produktu - osoby ktore nie zdaja sobie z tego sprawy same
rzucaja sobie klody pod nogi.
No chyba ze sa inne aspekty np. sprzedaje mercedesy a jezdze maluchem bo
mnie nie stac na merca, ale bardzo chcialbym go miec
Fakt, nikt mnie nie sprawdzi, czy uzywam tych kosmetykow i wlasciwie nikt
mnie tez nie zmusi, ale mnie sie fajnie mowi " ja to uzywam, takie sa
efekty".
i to jest tzw. cywilna uczciwosc sprzedawcy
nie musisz reklamować, koncentrujesz się na tym co robisz, czyli
sprzedaży,
jak mozna twierdzic ze sprzedajac nie trzeba reklamowac (w szerokim tego
slowa znaczeniu) ?????
tworzeniem sieci sprzedaży itp. nie musisz znać się na socjologii,
psychotechnikach, marketingu i mieć zacięcie kresomówcze.
wszystkie powyzsze cechy bardzo pomagaja kazdemu profesjonalnemu
sprzedawcy - nie tylko MLM
i rzeczywiści powazne firmy robią takie szkolenia .
Z poważaniem Arkadiusz Krawczyk
http://friko.onet.pl/ka/akakak/
r***@gmail.com
2016-10-12 17:24:41 UTC
Witam Pani Ewo
Szukam informacji dotyczących NuSkin
Mieszkam w NL, pracuje i mam własna firmę. Ze względu na profil mojej działalności Zaproponowano mi współpracę z NuSkin
Proszę o info czy nadal się tym Pani zajmuje

Pozdrawiam
Aleksandra
a***@gmail.com
2020-05-06 21:30:54 UTC
No właśnie. Pani Ewo, dzisiaj, rok 2020. Jak z tej perspektywy Pani na to patrzy?

Żyje Pani jeszcze 😅?