reforma edukacji wolność w europie [R] (#264)
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
2017-03-30 15:43:53 UTC
czy Ktoś rozumiejący sukces wolnej europy mógłby mi wytłumaczyć jaki
jest cel reformy edukacji?

oczywiście podejrzewam, że chodzi o całkowite wyeliminowanie z wolnego
rynku wspólnej europy frajerów co ośmielają się nie uznawać tego mędrca,
filozofa, polityka i wybitnego myśliciela donalda tuska i jeszcze
bezczelnie nie śmieją się z serwowanych wysmakowanych europejskich dżołków?

ciekawi mnie też jaka taktyka eliminacji będzie tu zastosowana? czy może
model "oni przejmują bo im się należy, a frajerom się nie należy"?
Trefniś
2017-03-30 17:09:28 UTC
W dniu .03.2017 o 17:43 niepe=B3nosprawny intelektualnie 'POPIS/EU =
czy Kto=B6 rozumiej=B1cy sukces wolnej europy m=F3g=B3by mi wyt=B3umac=
zy=E6 jaki =
jest cel reformy edukacji?
oczywi=B6cie podejrzewam, =BFe chodzi o ca=B3kowite wyeliminowanie z w=
olnego =
rynku wsp=F3lnej europy frajer=F3w co o=B6mielaj=B1 si=EA nie uznawa=E6=
tego m=EAdrca, =
filozofa, polityka i wybitnego my=B6liciela donalda tuska i jeszcze =
bezczelnie nie =B6miej=B1 si=EA z serwowanych wysmakowanych europejski=
ch =
d=BFo=B3k=F3w?
ciekawi mnie te=BF jaka taktyka eliminacji b=EAdzie tu zastosowana? cz=
y mo=BFe =
model "oni przejmuj=B1 bo im si=EA nale=BFy, a frajerom si=EA nie nale=
=BFy"?

Tusk to jest t=B3o. BMW.

-- =

Trefni=B6
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
2017-03-30 17:23:15 UTC
no nie wiem kur...
jak sklonują/powielą tuska na rynku europejskim...
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
2017-04-02 18:00:52 UTC
jest potwierdzenie mojej wersji - dziękuję!

pis wyśmiewa swoich wyborców, że liderzy abiturientów zostaną
ukierunkowani na współpracę ze wspólnotą europejską...

no to pogadajmy w końcu o tym modelu optymalnym abiturienta?