megawątek "polewają"
w systemie siła 'POPIS/EU
2017-05-08 11:40:39 UTC
no i się zaczęło, otwieram mega wątek w którym Każdy Bez Wyjątku może
napisać, co tam wolna europa "zdjęła" (uwielbiam to europejskie słowo)
ostatnio z rynku...

zacznę ja: był sobie sklep w którym ja kupowałem sobie jakieś tam
pierdoły, pytam tydzień temu sprzedawcę, a ile jeszcze ma "do zejścia",
padła odpowiedź 5000... dziś pytam czy nie może mi sprzedać, a on mi na
to, że europa kupiła cały zapas tego towaru... ostro...

zagadnienia do samodzielnej pracy: próbują rozjebać wolny rynek
europejski, żeby nie dało się zarobić na tym, co według tuska,
gronkiewicz waltz i ich kc-ue nie ma prawa być przedmiotem zarobku?
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
2017-05-09 16:45:59 UTC
ooooo... okazało się, że europa za karę "ostro mnie zdjęła" przy pomocy
"liderów popis/eu"
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
2017-05-09 17:01:32 UTC
a zapomniałem: metodami "wolności europejskiej"...

idę zdychać - PA!!!
niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU
2017-05-09 17:23:12 UTC
P.S.
jeśli Ktoś w przyszłości będzie chciał zarobić na współpracy ze mną,
wszystkie oferty zarobku będą na mojej (perełce) stronie:

http://dupostrzelcommowimynie.eu/

P.S.2
ambitni mogą sami podsyłać artykuły na moją (perełka) stronę:

http://dupostrzelcommowimynie.eu/

AMEN!