POSZUKUJĘ NIEWIELKIEJ POŻYCZKI
m***@onet.pl
2012-09-01 23:12:13 UTC
Pilna chwilówka pożyczka w 15 minut - PIERWSZA POŻYCZKA ZA DARMO!

Vivus szybkie, wygodne i atrakcyjne chwilówki pożyczki!

Pierwsza pożyczka za darmo!

Pożyczając po raz pierwszy, oddajesz tyle ile bierzesz.

Otrzymaj pieniądze najszybciej!

Gwarantujemy przelew pieniędzy w ciągu 15 minut

Nie ma się czym martwić!

Najwygodniejsze możliwości przedłużenia terminu spłaty pożyczki
http://www.kredytpol.eu/chwilowki.html
l***@o2.pl
2017-12-12 14:06:17 UTC
Max 10 % wszystkich kosztów. Mam 28 lat, etat w dużej firmie państwowej,
znam się na systemach teleinformatycznych, składam komputery i chcę
rozkręcić mał? własn? działalno?ć. Może kto? mi doradzi czy mam jak?? szansę
uzyskać tani kredyt, może kto? pomoże mi i zamiast lokować w banku
zainwestuje we mnie :). Wszelkie możliwe umowy notarialne.
Z góry dziękuję za ewentualne sugestie i wskazówki.
Kraków
Zajrzyj na lista-firm.com.pl albo ich profil w G+ https://plus.google.com/u/0/+ListaFirm-po%C5%BCyczki-chwil%C3%B3wki-online

tam znajdziesz darmowe pożyczki przez Internet
PiteR
2017-12-12 19:23:02 UTC
Post by l***@o2.pl
[...]
16 lat to już pewnie znalazł albo umarł nawet :)
--
Piotrek

Let me see your war face.
Ilona
2017-12-13 17:47:28 UTC
Post by l***@o2.pl
[...]
Ale zdajesz sobie sprawe z tego, ze ten ktory to pisal, dzisiaj ma juz
45 lat?